פרופ' גרוטו: "הגבלות על כניסה ויציאה מהארץ הן לא כלי אפקטיבי"

    מהדורת הבוקר No Comments on פרופ' גרוטו: "הגבלות על כניסה ויציאה מהארץ הן לא כלי אפקטיבי"

    פרופ' איתמר גרוטו בשיחה עם 'קול חי': "גם בווריאנטים הקודמים טענתי שהגבלות על כניסה ויציאה הן לא כלי אפקטיבי להשתלט על מגיפה ולבלום אותה. גם אם מרוויחים זמן הוא מאוד קצר ולא בטוח שיש בו צורך. בסוף נצטרך להתמודד עם זה, זה לא משנה אם עכשיו או מחר"

    פרופ' איתמר גרוטו צילום: פלאש 90
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    פרופ' איתמר גרוטו, לשעבר המשנה למנכ"ל למנכ"ל משרד הבריאות שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס תחילה להחלטה על חיסון רביעי לאוכלוסיות בסיכון: "הצוות לטיפול במגיפות קיבל עד עכשיו את ההחלטות הכי נכונות כולל הבוסטר שהקדמנו את כל העולם והצלנו הרבה מאוד אנשים. צריך לסמוך על שיקול דעתם".

    הוא נשאל האם לדעתו יש השפעה ללחץ מצדו של ראש הממשלה על הדרג המקצועי: "אני לא חושב שלאמירה של ראש הממשלה יש השפעה על הצוות. יש שם דעות שונות. זה מקצועי. יכולים להיות אנשי מקצוע שחולקים על זה וזה גם בסדר". יחד עם זאת, הוא הוסיף: "בסופו של דבר המסר שעובר לציבור הוא קצת מבלבל. אולי היה כדאי לדבר על חיסון כל חצי שנה ולא ארבעה חודשים".

    הוא התייחס לסגירת השמיים למדינות אדומות: "אני לא חושב שקנינו זמן. זה היה לוקח אותו זמן גם בלי. זה תהליך שלוקח זמן – בין אם היינו סוגרים את השמיים או לא".

    לדבריו "גם בווריאנטים הקודמים טענתי שהגבלות על כניסה ויציאה הן לא כלי אפקטיבי להשתלט על מגיפה ולבלום אותה. גם אם מרוויחים זמן הוא מאוד קצר ולא בטוח שיש בו צורך. בסוף נצטרך להתמודד עם זה, זה לא משנה אם עכשיו או מחר".



    0 תגובות